Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

Informacje Prasowe

Poniżej przedstawiamy wszystkie Informacje Prasowe, które kiedykolwiek publikowała nasza firma. Stanowią one idealne źródło informacji o naszej firmie.



Mentis.pl zatrudnia swoich klientów do projektowania sklepu.
5681-12-15
Kilkudziesięcioosobowa grupa klientów Księgarni Internetowej Mentis.pl (www.mentis.pl), została zaangażowana do programu badania użyteczności używanego przez księgarnię oprogramowania. Wszystkie te testy mają na celu opracowanie takich zmian serwisu, aby każdy, nawet najmłodszy stażem użytkownik Internetu mógł poradzić sobie ze zrobieniem zakupów.

Księgarnia Mentis.pl jest jedną z kilku księgarni internetowych w Polsce. Spośród konkurencji zawsze wyróżniała się przyjaznym, oraz co tu dużo mówić - oryginalnym podejściem do klienta. Dzisiaj dała kolejny dowód na poparcie tej tezy.

Spośród wszystkich klientów księgarni zostały wyselekcjonowane dwadzieścia trzy osoby, które księgarnia zatrudniła do badań użyteczności nowo wdrożonego oprogramowania.

Skąd pomysł na takie badanie?

„Dostaliśmy krótki mail od klienta, który informował nas, że po przeczytaniu POMOCY na temat składania zamówień, wszystko już wie, jednak utknął w miejscu gdyż nie rozumie co znaczy użyte w tekście pomocy słowo „button”. Niedawno wdrożyliśmy nowe oprogramowanie, które miało na celu uproszczenie całej księgarni. Oprogramowanie zostało starannie zaprojektowane oraz testowane przez specjalistów. Problem ze słowem „button” to drobnostka, jednak uwidacznia pewien problem. Żaden specjalista nie wytłumaczy dobrze laikowi jak powinien postępować. Dlatego postanowiliśmy do audytu oprogramowania nie zatrudniać specjalistów, tylko przeciętnych klientów” tak mówi Iwona Cebulska, osoba kierująca księgarnią.

Na betatesterów zostały wybrane osoby, które miały największe problemy ze składaniem zamówień w księgarni. Dlatego są to głównie klienci, którzy zadzwonili do nas i chcieli zamówić książki telefonicznie, gdyż nie potrafiły przez Internet.

Audyt oprogramowania i wykrywanie błędów to tylko jedno z zadań, jakie czeka przed betatesterami. Do ich zadań będzie także należało opracowanie systemu pomocy, powiadomień, sposobu wyświetlania oferty, dobór odpowiednich kategorii tematycznych, a także tak złożone czynności jak odpowiadania na listy innych klientów.

Inwestycje w nowe, łatwiejsze w obsłudze oprogramowanie wymusił na właścicielach sklepów internetowych coraz szerszy dostęp Polaków do Internetu. To co kiedyś było domeną wyłącznie informatyków, obecnie jest dostępne dla każdego. Stąd też oprogramowanie wykorzystywane w sklepach internetowych musi szybko ulegać przemianie.

Testy w księgarni Mentis.pl będą trwały ponad tydzień, a za 3 miesiące planowane jest wdrożenie pierwszych poprawek w serwisie.

« powrót

Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie





Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved