Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

Informacje Prasowe

Poniżej przedstawiamy wszystkie Informacje Prasowe, które kiedykolwiek publikowała nasza firma. Stanowią one idealne źródło informacji o naszej firmie.



Praca konsultanta popłaca.
2004-11-17
Konsultant z Biura Obsługi Klienta księgarni Aragon.pl postanowił napisać książkę o wykonywanej przez niego pracy. Publikacja spotkała się z dużym zainteresowaniem - przychody z jej sprzedaży w pierwszych 3 dniach stanowiły aż 43% obrotu księgarni.

Aragon.pl to księgarnia specjalizująca się w sprzedaży książek biznesowo-informatycznych. Jak twierdzą autorzy, książki te przeznaczone są głównie dla osób, które tworzą "polski Internet". Przez blisko rok działalności, księgarnia zyskała dużą popularność, głównie dzięki innowacyjnej, jak na dzisiejsze czasy, obsłudze klienta. Odpowiada za nią jeden człowiek - Tomasz Cebulski.

To właśnie on zajmuje stanowisko konsultanta i jest odpowiedzialny za kontakt z klientami Aragon.pl. Dzięki sprawnej obsłudze klienta, Tomasz Cebulski szybko stał się bardzo popularną osobą. Jak mówi sam autor, o pomoc zwróciło się do niego kilka dużych firm internetowych. Chciały one wdrożyć u siebie podobne rozwiązania, które można spotkać w księgarni Aragon.pl.

Sam autor w taki sposób mówi o swojej e-książce: "Publikacja powstała pod pewną presją ze strony grupy klientów. W swojej pracy rozmawiałem z wieloma osobami, które także posiadały biznesy elektroniczne. Duża część z nich gratulowała mi umiejętności i wiedzy marketingowej, których ja w zasadzie nie miałem i nadal nie mam. Ze strony e-biznesmenów padało bardzo wiele różnych propozycji. Jeden człowiek chciał mi dać etat w jego firmie na całkiem dobrych warunkach. Inny natomiast zaproponował przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi klienta. Zawsze starałem się jakoś pomóc, jednak w większości przypadków musiałem odmówić. Postanowiłem więc stworzyć publikację, jakiej nie było do tej pory w Polsce. Opisałem po prostu swoje doświadczenia i spostrzeżenia związane z pracą w BOK-u Aragon.pl. Mam nadzieję, że moje uwagi pomogą każdemu w prowadzeniu biznesu w Internecie."

Zgodnie z założeniami, publikacja, złożona z elektronicznej książki "Doświadczenia Tomasza C." oraz kilku dodatków - wszystko nagrane na płycie CD, zyskała sporą popularność. Jednak nikt z pracowników księgarni nie sądził, że będzie ona aż tak duża. W pierwszych trzech dniach od premiery sprzedaż tych płyt stanowiła prawie połowę obrotu księgarni, co stanowi pewien fenomen wśród premierowych książek w Polsce.

Więcej informacji o publikacji można znaleźć na stronie księgarni www.aragon.pl.



« powrót

Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie





Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved