Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Employer branding



Powiększ
Kozłowski Marek

Employer branding

Cena u nas: 50.74 zł   
Cena rynkowa: 59.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788326415357
Producent:Wolters Kluwer Polska
Podtytuł:Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Język:polski
Seria:ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
Ilość stron:212
Oprawa:Miękka
Format:16.5x23.5cm
Data wydania:2012
Kategoria:
 
Książka jest poświęcona employer brandingowi ? stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor wskazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką jako pracodawca. Przekonuje, że czasem niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce pozwoli organizacjom doskonalić się, z korzyścią dla jej pracowników, ułatwi budowanie przewagi konkurencyjnej, osiąganie zysków i pomoże zrealizować cele, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: - ideę i kształtowanie się employer brandingu, - zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich - przemian gospodarczo-ekonomicznych, - kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, - trendy w employer brandingu na polskim rynku, - główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, - uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, - zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, - analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, - najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, - problematykę employer brandingu zewnętrznego, - koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, - najważniejsze działania w zakresie employer brandingu. Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved