Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Kultura biznesu



Powiększ
Kamińska-Radomska Irena

Kultura biznesu

Cena u nas: 34.31 zł   
Cena rynkowa: 39.90 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788301167387
Producent:Wydawnictwo Naukowe PWN
Podtytuł:Normy i formy
Język:polski
Wydanie:1
Ilość stron:384
Oprawa:Miękka ze skrzydełka
Format:16.8x23.8cm
Data wydania:2011
Kategoria:
 
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości. W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. W dobie globalizacji i przyspieszonej komunikacji człowiek jest stawiany coraz częściej przed koniecznością konfrontacji własnych norm grzecznościowych z normami obowiązującymi na innych obszarach kulturowych. Brak umiejętności zachowania w kontaktach międzynarodowych w sytuacjach pozazawodowych (np. turystyka) nie skutkuje na ogół poważnymi konsekwencjami. Gorzej, jeśli jesteśmy nieprzygotowani do międzynarodowych kontaktów służbowych. Poruszanie się w obrębie przyjętych kodów zachowania, będących często w sferze podświadomej, daje człowiekowi komfort poczucia bezpieczeństwa. Ten komfort uzyskuje zarówno osoba, która wysyła te sygnały, jak i otoczenie, które je odczytuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie nastąpią zakłócenia w postaci manipulacji, czyli działań mających na celu zafałszowanie rzeczywistości. Zwykle, będąc w grupie, która przyjęła te same normy, jesteśmy w stanie odczytać i właściwie zinterpretować wysyłane sygnały. Z tekstu

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved