Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Strategia reklamowa



Powiększ
Janiszewska Karolina, Kall Jacek

Strategia reklamowa

Cena u nas: 38.61 zł   
Cena rynkowa: 44.90 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788320819779
Producent:PWE
Język:polski
Język oryginalny:polski
Wydanie:1
Ilość stron:156
Oprawa:Miękka
Format:14.5x20.5cm
Data wydania:2011
Kategoria:
 
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów. Książka Strategia reklamowa: ? wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; ? przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; ? omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; ? prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej; ? przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Inne pozycje, których autorem jest Janiszewska Karolina:
Wiedza o reklamie  35.26
Zarządzanie marką  54.18
Zarządzanie portfelem marek  44.72
Silna marka Istota i kreowanie  31.73
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved