Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej



Powiększ
Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Cena u nas: 162.54 zł   
Cena rynkowa: 189.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788326411533
Producent:Wolters Kluwer Polska
Tytuł oryginalny:Strategic Marketing for Health Care Organizations. Building a Customer-Driven Health System
Język:polski
Język oryginalny:angielski
Tłumaczenie:Puczyłowski Kamil, Thielmann Dawid
Seria:ZARZĄDZANIE I MARKETING
Ilość stron:695
Oprawa:Twarda
Format:17.0x24.5cm
Data wydania:2011
Kategoria:
 
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Inne pozycje, których autorem jest Kotler Philip:
Słownik biograficzny XX wieku  114.39
Bruno Schulz  36.12
Marketing  89.10
Zarządzanie marką w segmencie B2B  60.11
Chaos  51.51
Marketing 3.0  42.91
Pakiet Największe autorytety w biznesie  111.71
Pięć najważniejszych pytań dotyczącyc...  54.18
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved