Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Dziedzictwo Druckera



Powiększ
Maciariello Joseph A., Pearce Craig L., Yamawaki Hideki

Dziedzictwo Druckera

Cena u nas: 59.34 zł   
Cena rynkowa: 69.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788326413704
Producent:Wolters Kluwer Polska
Podtytuł:Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biz
Tytuł oryginalny:The Drucker Difference: What the World's Greatest Management Thinker Means to Today's Business Leaders
Język:polski
Język oryginalny:angielski
Tłumaczenie:Jabłoński Maciej
Seria:ZARZĄDZANIE I MARKETING
Ilość stron:220
Oprawa:Twarda
Format:17.5x24.5cm
Data wydania:2011
Kategoria:
 
Peter F. Drucker należy do najbardziej wpływowych teoretyków biznesu i jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. W swoich pracach opisywał, jak godzić kierowanie organizacją z działaniami uwzględniającymi odpowiedzialność społeczną. Podkreślał w nich, że jednym z zadań zarządzania jest umożliwienie pracownikom rozwoju, nie tylko intelektualnego, ale i moralnego. Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki, dzięki czemu w książce tej Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na najważniejsze kwestie świata biznesu: - wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach - rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy - konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych - klient w centrum zainteresowania marketingu. "Książka została napisana przez tych, którzy znali i rozumieli Petera Druckera. Ukazuje jego przemyślenia oraz zasady w postaci, w jakiej uczą się ich przyszli liderzy i menedżerowie, którzy już niedługo zaczną budować naszą przyszłość". C.W. Pollard, były przewodniczący The Service Master Company "Ta książka przypomina i odświeża wielki dorobek Petera w dziedzinie najlepszych praktyk zarządzania". A.G. Lafley, prezes i były dyrektor zarządzający Procter & Gamble "Peter Drucker jest kimś więcej niż tylko teoretykiem zarządzania. To on położył fundament, na którym wznosi się nasze społeczeństwo. W Dziedzictwie Druckera jego najbliżsi współpracownicy rozbudowują te koncepcje. Ta książka to krok w przyszłość". B. Buford, prezes The Drucker Institute i założyciel Leadership Network.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved