Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Sprzedaż

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają



Powiększ
Elinor Stutz

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają

Cena u nas: 26.10 zł   
Cena rynkowa: 29.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788324609468
Producent:Helion
Ilość stron:235
Oprawa:Miękka
Data wydania:2007
Kategoria:
 
Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"
My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery










Nowości



Czego chcą klienci

Cena: 54.18 zł



Jak myślą klienci

Cena: 39.51 zł



Sztuka kochania klienta

Cena: 32.59 zł









Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved