Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Ekonomia

Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na...



Powiększ
Staszewska Jolanta

Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym

Cena u nas: 32.68 zł   
Cena rynkowa: 38.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788376410579
Producent:DIFIN
Ilość stron:152
Oprawa:Miękka
Data wydania:2009
Kategoria:
 
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Poprzez rozwiniętą w prezentowanej książce problematyką autorka realizuje: - systematyzację i analizę zagadnienia klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem turystyki; - analizę porównawczą klastrów turystycznych w Polsce w kontekście pozostałych klastrów działających na polskim rynku; - propozycję modelu klastra polskiego w turystyce, porównanego do proponowanego modelu klastra w przemyśle; - wskazanie uwarunkowań sukcesu klastra turystycznego i kierunków jego strategii ze szczególnym uwzględnieniem roli przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery







Listy pisma i umowy

Cena: 32.16 zł



Sprawiedliwy podział

Cena: 30.70 zł


Nowości





Marketing

Cena: 110.94 zł











Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved