Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes

Pomoc publiczna a rozwój firmy



Powiększ
Berenbaum Diane, Larkin Tom, Choroszczak Jerzy, Mikulec Marek

Pomoc publiczna a rozwój firmy

Cena u nas: 34.31 zł   
Cena rynkowa: 39.90 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375610130
Producent:Poltext
Podtytuł:szanse i zagrożenia
Język:polski
Ilość stron:192
Oprawa:Miękka
Format:17.0x24.0cm
Data wydania:2009
Kategoria:
 
Książka poświęcona roli pomocy publicznej w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku. Jest to temat szczególnie ważny i aktualny z racji wielu realizowanych obecnie programów wspieranych pomocą publiczną. Autorzy przedstawiają możliwości, jakie dają przedsiębiorcom środki pomocy publicznej w różnych dziedzinach. Charakteryzują szczegółowo rodzaje, formy i zasady udzielania pomocy publicznej, aktualne programy pomocowe, z których można skorzystać, jak również mechanizmy przyznawania pomocy publicznej oraz sposoby jej obliczania. Dodatkowym walorem tej pozycji jest ukazanie konkretnych obszarów działalności gospodarczej, w których pomoc publiczna może być użytecznym narzędziem wspierającym szybszy rozwój przedsiębiorstwa.

Książka adresowana jest głównie do praktyków ? przedsiębiorców, którzy szukają sposobów zewnętrznego wsparcia swojej działalności gospodarczej, może również zainteresować podmioty udzielające pomocy publicznej i nadzorujące rezultaty wydatkowania środków, a także studentów kierunków biznesowych, uczelni ekonomicznych i technicznych.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Inne pozycje, których autorem jest Berenbaum Diane:
Jak rozmawiać z klientami  34.31
Jak rozmawiać z klientami  34.31
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery










Nowości





Ustawa o ochronie przyrody

Cena: 98.90 zł





Marketing

Cena: 110.94 zł







Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved