Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Sprzedaż

Czego chcą klienci



Powiększ
Ulwick Antony W.

Czego chcą klienci

Cena u nas: 54.18 zł   
Cena rynkowa: 63.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375266559
Producent:Wolters Kluwer Polska
Tytuł oryginalny:What Customers Want. Using outcome-driven innovation to create breakthrough products and sevices
Język:polski
Język oryginalny:angielski
Ilość stron:208
Oprawa:Twarda
Format:17.0x24.5cm
Data wydania:2009
Kategoria:
 
Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!

Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy.
Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.

Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów.
Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Najczęściej kupowano z Czego chcą klienci:
Pracować i nie zwariować  34.31
Zarządzanie wartością klienta  67.94
Klient anielski czy diabelski  38.70
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery










Nowości



Czego chcą klienci

Cena: 54.18 zł



Jak myślą klienci

Cena: 39.51 zł



Sztuka kochania klienta

Cena: 32.59 zł









Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved