Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Zarządzanie

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej



Powiększ
Smid Wacław

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Cena u nas: 39.56 zł   
Cena rynkowa: 46.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375560930
Producent:CeDeWu
Język:polski
Wydanie:1
Ilość stron:284
Oprawa:Miękka
Format:17.0x24.0cm
Data wydania:2008
Kategoria:
 
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do ?starego ? problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Inne pozycje, których autorem jest Smid Wacław:
Język reklamy w komunikacji medialnej  33.54
Zasady kultu wyobraźni  76.54
Ontologia sukcesu  56.76
Reklama Teoria projektu  56.76
Najczęściej kupowano z Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej:
Amerykański mit polski konsument czyl...  26.19
Język reklamy w komunikacji medialnej  33.54
Kreatywna reklama  67.94
Prawo autorskie w reklamie i marketingu  38.70
Klient zrobi to czego oczekujesz  12.81
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery

Zarządzanie publiczne

Cena: 30.96 zł





Komunikacja w zarządzaniu

Cena: 47.30 zł



Obrazy kierowania

Cena: 24.94 zł




Nowości



Zarządzanie wynagrodzeniami

Cena: 116.96 zł













Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved