Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Dla managera

Największe wpadki rekinów biznesu Część 2...



Powiększ
Haig Matt

Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD

Cena u nas: 21.49 zł   
Cena rynkowa: 24.99 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788360339459
Producent:BELLONA
Tytuł oryginalny:Brand failures
Język:polski
Język oryginalny:angielski
Seria:AUDIOTEKA BIZNESU
Format:14.0x20.0cm
Kategoria:
 
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.

W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.

W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.

Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czas nagrania: 134'17
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Najczęściej kupowano z Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD:
Jak przetrwać i odnieść sukces w bizn...  42.14
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery

Bogaty ojciec biedny ojciec

Cena: 26.90 zł



Mądre Bogate Dziecko

Cena: 39.95 zł







Reguły Lombardiego

Cena: 12.81 zł


Nowości







Jak być dobrym menedżerem

Cena: 44.72 zł



Klimat dla kreatywności

Cena: 31.82 zł







Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved