Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Reklama

Język reklamy w komunikacji medialnej



Powiększ
Smid Wacław

Język reklamy w komunikacji medialnej

Cena u nas: 33.54 zł   
Cena rynkowa: 39.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375560718
Producent:CeDeWu
Język:polski
Wydanie:1
Ilość stron:319
Oprawa:Miękka
Format:16.1x23.2cm
Data wydania:2008
Kategoria:
 
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.

Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś infor- mować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówio- nego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z bra-- kiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wy- myślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzgled- nić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który ?mówi ? nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

  Komentarze użytkowników
 2009-12-16

Jak w tytule, książka nowiuteńka, szybko dostarczona, jestem bardzo zadowolony z obsługi. Polecam tę księgarnię !!!!!

 

Inne pozycje, których autorem jest Smid Wacław:
Zarządzanie reklamą w komunikacji med...  39.56
Zasady kultu wyobraźni  76.54
Ontologia sukcesu  56.76
Reklama Teoria projektu  56.76
Najczęściej kupowano z Język reklamy w komunikacji medialnej:
Amerykański mit polski konsument czyl...  26.19
Kreatywna reklama  67.94
Zarządzanie reklamą w komunikacji med...  39.56
Język na sprzedaż  25.71
Reklama  34.31
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery



Reklama

Cena: 34.31 zł



Kreacja w reklamie

Cena: 44.72 zł



Kreatywna reklama

Cena: 67.94 zł




Nowości



Język na sprzedaż

Cena: 25.71 zł







Kreacja w reklamie

Cena: 44.72 zł







Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved