Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Reklama

Kreacja w reklamie



Powiększ
Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena

Kreacja w reklamie

Cena u nas: 44.72 zł   
Cena rynkowa: 52.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375266269
Producent:Wolters Kluwer business
Język:polski
Ilość stron:196
Oprawa:Miękka
Format:17.0x24.0cm
Data wydania:2008
Kategoria:
 
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].

W książce szczegółowo omówiono:


procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,
zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,
zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,
sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,
kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,
sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,
zasady opracowywania tekstów reklamowych,
metody stosowane w badaniach pozycji marki,
techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Inne pozycje, których autorem jest Kłeczek Ryszard:
Zarządzanie marką  54.18
Zarządzanie portfelem marek  44.72
Najczęściej kupowano z Kreacja w reklamie:
Kreatywna reklama  67.94
Twórcze ilustrowanie  69.95
Reklama  34.31
Język reklamy w komunikacji medialnej  33.54
Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery



Reklama

Cena: 34.31 zł



Kreacja w reklamie

Cena: 44.72 zł



Kreatywna reklama

Cena: 67.94 zł




Nowości



Język na sprzedaż

Cena: 25.71 zł







Kreacja w reklamie

Cena: 44.72 zł







Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved