Sklep zamkniety. Nie mozna skladac zamowien. Za utrudnienia przepraszamy.


KOSZTY PRZESYŁKI
Płatność

Poczta 

Kurier

Pobranie16 zł20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł


KONTAKT
Biuro Obsługi Klienta
kontakt@mentis.pl

Program Partnerski
bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl






Polecamy także:

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Mentis.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa mentis kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")


Jesteś w: Literatura naukowa » Biznes » Dla managera

Tworzenie wartości przez dział HR



Powiększ


Tworzenie wartości przez dział HR

Cena u nas: 71.38 zł   
Cena rynkowa: 83.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:9788375266245
Producent:Wolters Kluwer business
Język:polski
Ilość stron:298
Oprawa:Miękka
Format:17.0x24.0cm
Data wydania:2008
Kategoria:
 
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR ( np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecona firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role.
Jak mają tego dokonać? Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników.

Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości. Radzą, aby wartości te osiągać poprzez:



wybieranie działań, które tworzą największą wartość


właściwe kierowanie działem HR poprzez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną


rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy


dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy


obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań

Adresaci:

Książkę, wzbogaconą licznymi przykładami i wskazówkami, powinien przeczytać każdy specjalista HR i menedżer, który pragnie, aby jego pracownicy mieli znaczny wpływ na pozycję rynkową i rozwój firmy.

  Komentarze użytkowników

BRAK KOMENTARZY


Twój koszyk
koszyk jest pusty

Logowanie
Bestsellery

Bogaty ojciec biedny ojciec

Cena: 26.90 zł



Mądre Bogate Dziecko

Cena: 39.95 zł







Reguły Lombardiego

Cena: 12.81 zł


Nowości







Jak być dobrym menedżerem

Cena: 44.72 zł



Klimat dla kreatywności

Cena: 31.82 zł







Polityka Prywatności | Regulamin | Informacje prasowe | Biuletyn prasowy | Prasa o nas | Kontakt

ESC Poland © 2004 - 2009 www.escpoland.pl All rights reserved